ДОПОМОГА
Зателефонувати за тарифами вашого оператора
+380 (44) 355-55-55+380 (67) 174-77-04+380 (73) 174-77-04+380 (99) 174-77-04Допомога
Доставка
Як працює доставка?
У картці кожного товару вказано доступні служби доставки та вартість їх послуг. При оформленні замовлення ви побачите лише ті варіанти, які доступні для доставки обраної категорії товару, продавця.
Увага! Послуга доставки вважається наданою з моменту відправки замовлення. У разі скасування замовлення після відправки, відмови від отримання або повернення - вартість доставки не повертається.
Служби доставки та вартість
Вартість доставки:
- кур’єром — 99 грн;
- Укрпошта — 55 грн ;
- відділення або поштомат Нової пошти — 89 грн .
Якщо замовлення оформлене з післяплатою додатково стягується комісія за переказ коштів:
- Нова пошта: 20 грн + 2% від суми;
- Укрпошта: 10 грн +2% від суми.
Термін зберігання посилки:
- Нова Пошта: 5 робочих днів;
- Укрпошта: 5 робочих днів.
З усіх питань щодо доставки звертайтесь:
- за контактами на сторінці продавця;
- за контактами у своєму Профілі - картка замовлення ;
- через чат із продавцем у картці товару .
Упаковку та відправку товарів забезпечує продавець певного товару.
Терміни доставки
Орієнтовний термін доставки вказується у картці кожного товару.
Отримання замовлення
Щоб отримати замовлення, підготуйте документ, що посвідчує особу.
Ім’я отримувача має збігатись з тим, що вказане при оформленні.
Перевірка товару при отриманні
Будь ласка, огляньте товар до підтвердження отримання — у відділенні або при кур’єрі.
Зверніть увагу на:
- одяг, взуття, аксесуари: затяжки, пошкодження блискавок, гудзики, сліди носки , викорстання;
- крихкі товари: посуд, скляні банки — наявність тріщин, сколів;
- електроніка та побутова техніка: повна комплектація;
- косметика та продукти: цілісність упаковки, термін придатності .
❗ Деякі товари не підлягають поверненню (наприклад, білизна, постіль, товари для новонароджених тощо).
Що робити при виявленні проблем
Відмовтесь від отримання, якщо:
- товар пошкоджений;
- комплектація неповна;
- товар не відповідає замовленню
Якщо ви не перевірили товар при отриманні, а потім заявите про зовнішні дефекти (затяжки, подряпини, тріщини, тощо), Kasta має право відмовити в поверненні, якщо неможливо встановити, коли саме виник дефект.
FAQ — Часті питання
❓Чому я не можу обрати своє відділення для доставки, його немає у переліку?
→ Якщо ваше відділення відсутнє у списку під час оформлення замовлення - це означає, що доставка туди цим перевізником наразі недоступна.
Рекомендуємо обрати інше найближче відділення або змінити перевізника (якщо доступно).
❓Які терміни доставки?
→ Термін доставки залежить від:
- обраної вами служби доставки;
- продавця, у якого ви замовляєте товар.
Орієнтовну дату отримання завжди можна побачити на сторінці товару перед оформленням замовлення.
❓Чи можливо змінити адресу доставки замовлення?
→ Так, можливо до моменту, поки замовлення не спаковано. Якщо хочете змінити адресу:
- зверніться якнайшвидше до служби підтримки Kasta;
- або напряму до продавця (контакти доступні у вашому замовленні).
Якщо замовлення вже має статус «спаковано», змінити адресу неможливо. У такому випадку після відправки доступна лише переадресація через перевізника.
❓Чи можу я продовжити термін зберігання замовлення?
→ Так, ви можете продовжити термін зберігання посилки самостійно через мобільний застосунок обраної служби доставки або звернувшись напряму до перевізника.
Зверніть увагу: послуга продовження зберігання може бути платною та залежить від умов конкретного перевізника.
❓Як я можу відстежити своє замовлення?
→ Ви можете переглянути статус доставки у вашому Особистому кабінеті:
Увійдіть у Профіль - Перейдіть у розділ Замовлення - Оберіть потрібне замовлення - Натисніть кнопку «Відстежити».
Там ви побачите актуальний статус доставки та трек-номер.
❓Чи є самовивіз?
→ Ні, самовивозу немає.
У картці товару ви можете переглянути всі доступні способи доставки та орієнтовні терміни отримання для конкретного товару.
❓Чи можна об’єднати кілька замовлень в одну доставку?
→ Ні, об’єднання замовлень у спільну доставку неможливе.
На етапі оформлення покупки ви можете додати кілька товарів до кошика, але система автоматично розділяє їх на окремі посилки, залежно від складу, продавця та умов доставки.
❓Чи є можливість оглянути товар перед оплатою?
→ Так, ви можете оглянути товар під час отримання у відділенні або при доставці кур’єром.
Якщо товар вам не підійшов або не сподобався - ви можете відмовитися від нього на місці, без оплати.
❓Чи є примірка товару?
→ Так, ви можете приміряти товари, які підлягають поверненню.
Якщо щось не підійшло - просто відмовтесь від товару під час отримання, і він буде повернутий продавцю.
❓Чи є часткове отримання?
→ Ні, часткове отримання замовлення неможливе.
Служба доставки не має технічної можливості видати лише частину посилки, а решту повернути.
Маєте питання?
Звертайтесь до нашої команди підтримки — ми завжди готові допомогти!